poniedziałek, 20 stycznia 2014

Prośba!

Przepraszam, jeśli to was zasmuci i zdenerwuję, że nie przychodzę do was z nowym rozdziałem, ale uważam że muszę zrobić na to osobną notkę.
Cóż, chciałabym tutaj zachęcić was do przeczytania bloga mojej przyjaciółki :))

http://ador3.blog.pl/
Cóż, jest ona jedną z osób w mojej klasie, która świetnie piszę. Uważam że blog jest warty przeczytania, bo sama nie dawno zaczęłam go czytać. 
Więc bardzo, bardzo proszę was moje kochane byście choćby zerknęły, i jak się wam on spodoba czytały :)
To jedna sprawa.

Teraz przechodzimy do drugiej. 
Cóż, nie dawno zaczęłam pisać swoje nowe opowiadanie i spamować wam nim w notkach pod rozdziałami, ale kiedy zorientowałam się że chyba nikt ich nie czyta, postanowiłam także skorzystać z okazji, i zareklamować go tu. 

NEVER AGAIN
Ogólnie to opowiadanie jest o Niall'u i Nellie (Barbara Palvin). Nie chcę mi się tutaj rozpisywać całej fabuły, na stronie macie zwiastun, więc możecie go sobie oglądnąć.
Tutaj bardzo proszę do zaobserwowania i komentowania, bo na prawdę nie wiem czy warto pisać to opowiadanie czy nie. Wstęp sam w sobie nie wyszedł zbyt dobry ale 31 stycznia, dodam pierwszy rozdział, i mogłybyście wtedy wywnioskować czy wam się spodoba, czy też raczej nie.

Kończąc tą długą notkę, jeszcze raz przepraszam was, że nie przychodzę tutaj z nowym rozdziałem a z bezsensownymi reklamami blogów, ale na prawdę bardzo mi na tym zależało.

Pozdrawiam! Już na pewno do następnego rozdziału!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz